Pages

Pengurusan Pejabat

tadi aku terkual-kual mencari satu helai kertas yang penting. Aku rasa dah letak dalam fail, maksudnya dah di 'failing' lah, tapi bila di cari-cari, tak jumpa la pulak. Dalam 20 minit gak lah mencari-cari...kertas tu tertera harga 8 tender bid, konon-konon company kami yang terendah. Tu yang bersungguh-sungguh cari, kalau dapat projek  ne, syukur lah...

Cari punya cari, akhirnye jumpa gak. Syukur. Kesimpulannya, lain kali letak betul2 dokumen yang penting untuk rujukan di kemudian hari, kan mudah. Mungkin inilah yang dinamakan pengurusan pejabat, 5 s...apa 5 s, sisih, simpan,susun...apa lagi ek...aaa..terpulanglah...yang aku tau kalau takde 5 s pun, kalau kita memang rajin dan pengemas, dah kira ok dah. 

Susah2 je ikut 5 s...kalau ikut pun tak salah kan...

0 ulasan: