Pages

wow..syukur...Bisnes Kek Lapis ku di Internet semakin menjadi...

Salam buat pembaca sekalian...

Hari ini aku tidak balik tengahari seperti kebiasaan...banyak perkara yang aku belajar...termasuk untuk membuat web sendiri sepertimana yang di anjurkan dalam workshop irfan khairi dan buku e-bay yang aku beli tempoh hari...ia menggalakkan kita untuk melakukannya sendiri dari A sampai Z...ini yang aku cuba usahakan ketika aku tidak sibok bekerja.

Pagi tadi aku telah merasai pengalaman yang cukup berharga...yakni menghantar bekalan kek menggunakan pos laju atas tempahan pengedarku yang berada di terengganu. Walaupun tidak banyak, ia cukup memberi banyak manfaat bagi diriku.

Aku juga memcuba untuk membuat we sendiri hari ini, membuat form kek lapis, yang sudahpun aku letakkan di dalam blog aku.

Satu lagi perkara yang mengejutkan aku pada hari ini adalah e-mail dari beberapa orang, yang bertanyakan katalog kek..syukur aku dah prepare awal awal borang tempahan dan katalognya...

Ada lagi yang mengejutkan aku menerima panggilan telefon dari Kuala Lumpur untuk mendapatkan katalog kek tersebut...

Allah memberi rezeki kepada mereka yang berusaha...percaya atau tidak..tika ada kesempatan aku berjam jam mengatur katalog ku untuk memberi harga yang terbaik dalam senarai harga kek lapis sarawak...aku cuba 'merakyatkan' harga kek lapis agar ia dapat dinikmati oleh segenap rakyat....

terima kasih daun keladi atas sokongan anda semua...

Jom Bisnes...

4.35 Petang, Laksamana Cheng Ho

1 ulasan:

Anonymous said...

bisnes tanpa untung bukan bisnes namanye..
untung tanpa pelanggan, bukan untung namenye..
pelanggan tanpa kawan, bukan pelanggan namanye..
kawan tanpa ko blanje, bukan kawan namanye..
blanje la!! untung juta2 da.. blanje tarak lg?!
mozu~